Kramfors å ånge igår + allt snö kaos :)

Igår drog jag i väg till handels i kramfors på ett kort möte
sedan möte med unga örnar i kramfors
redan då märkte man av vädrets makter...

I och jag skulle till Ånge senare för att ha möte med ssu där och a.k styrelsen.
Resan dit var en pers men resan hem var helt okej om man har vinter däck på bilen!
Å det har jag ju.
Fast jag kan inte förstå kaoset som blir år efter år med snön.... vi bor i sverige vi borde vara vana....
Men verkar ju inte det...

Satt idag och läste ett brev från en nära person till mig.
Blev så glad och rörd att jag grät. Den 30 mars 2007 jag håller alla tummar
jag kan!

Igår när man åkte tillbaka följde J med hem till mig. Så det blev inte många timmar sömn
i natt... *hehe* Fast jag säger bara det UTAN er stannar faktiskt min bil nga ggr mer! :0)

Hänt ngt mer?

Idag så lunchade man på waynes coffe. God lasagne... ;)

Fick sms från dig så mitt hjärta hoppade till...

saknar verkligen inte livet som har varit utan jag är bara nyfiken på det nya.
kanske kanske inte. egentligen vet vi inte frågan. Utan vi tror vi har svarat men
vi bara siar in i framtiden.

tycker om er så mkt mina vänner....

OM jag dör idag så vet ju i alla fall ni att jag älskar er! Eller hur J och I :0)

pusspuss**


Kommentarer
Postat av: Anna Hagman

Hej min älskade vän... det känns skönt att höra att du håller tummarna för mig... som det är just nu idag 2 nov så har jag inte gjort så mycket för jag har haft ont i både rygg och huvud...

Längtar tills du kommer hem igen!
Vill ha STORA kramen då ;P

2006-11-02 @ 23:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback