sommartid blev vintertid

Den här helgen var en av mina bästa på mycket länge.
Inte för att jag inte haft bra helger tidigare nu sedan jag flyttade hit utan
den var underbar.

I söndags morse satte jag mig i min gula bil och drog hem till härnösand
efter en hel intensiv dag med först träffa Jonte och sedan träffa
Superstars som var i sundsvall på hockey helg. (många var till
timrå på hockey, andra var kvar i sundsvall) Så jag åkte ner för
att umgås.

När jag satte mig i bilen klockan var 02.30 sommartid - då rann min tårar
inte av jag var ledsen utan av gläjde. Glädje att jag har haft en underbar dag.
Glädje att jag har så otorlig fina vänner. Glädje att ni ger mig så mkt vänksap!
En vänksap som är unik. En vänskap som jag idag fick ett kvitto på. När jag som mest
tvilade på mig själv så fanns ni alla där. Många av er har jag känt jätte länge
många av er betyder jätte mycket för mig som har gjort mer än andra har gjort.
Idag var verkligen dagen D då jag som behövede dig är du där! Så glad över ha er!
Vänskapen är unik. Visst kan man tycka att vissa är konstiga men ärligt talat
vem tycker jag är konstig mellanåt? Vem tycker inte jag beter mig konstigt?
Vem är normal i detta fall? Vad är det att vara normal?
Men vissa personer var ju inte med, vilket var lite tråkigt. Ni var saknade
Ni vet vilka ni är! :D
Jessica - tack gumman... tack för du finns! *kram*
M jag måste bara säga jag är glad att vi pratade med varandra. Tycker om dig vännen!

Tänk om dessa dagar våre förevigt. Ni betyder mycket . Så glad att jag har fått
uppleva en kväll som har fått mig at bli och bli hel igen.

Mamma - tack! E så glad för att det inte blev som det burkar.
Känns bra! Du gjorde att jag gick hem med ett leende på läpparna. Första
gången inte utan att bli besviken eller sviken. Utan att ge några bortförklaringar
detta gör mig mer eller mindre helt hel!.

När DU ringde mig på natten förstod jag egentligen vad du ville.
Tack för du är ärlig, jag förstår om det inte varit lätt.
Det är nog så att mitt <3 en gång blir helt. Just nu rinner mina tårar
ner för mina kinder för jag har pratat med DIG, du betyder!

(såg klockan gå över tre och sedan tillbaka till två)

Igår var jag på hockey och såg Leksand spela 1 - 1 mot sundsvall.
Matchen var ju ingen höjdare men har man vänner som er runt omkring mig känns
livet mycket mycket enklare.
Innan körde jag trotts allt alla tokar till bowlinghallen. Jag fick beröm att jag
kunde då köra! *hehe*

Tack för en underbar helg. Var en av de bästa på mycket mycket länge!

//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback