Dagarna går fort... redan april

Kan inte sluta le. Sitter i dalarna. Snart påsk
och redan april. April för ett år sedan drog jag upp över ett år har verkligen flygit iväg. Känns verkligen som det har gått otroligt fort. men jag trivs verkligen... tack alla som får mig att trivas!

Ifredags kom jag till dalarna. Mamma fyllde år.
i lördags var man till borlänge och var på dalarnas årsmöte. Grattis Emmelie och Natalie till platsen i styrelsen. Nu är man inte längre med och driver dalarna framåt... känns konstigt men så är det. Jag är ju i härnösand och gör allt för distriktet där! :) fast dalarna är där jag har mitt hjärta.....
i söndags blev det lugnt... idag har jag varit i leksand... :)

Iförra veckan var jag på kommunal skolriksdag hörde då på bland annat på DAVID LEGA!
En person som ger verkligen livsglädje. Som verkligen inte ser hindren utan möjligheterna.
som vill tala om att livet är så lätt om man bara vill.. Å det är det! Jag blir insperad över att höra på honom.

Träffade även brorsan och hans sambo! :) Underbara! :)


Jag är glad över jag har dig.

Du är speciell i mitt liv.
oavsett vad som händer så har du verkligen visat mig andra saker i mitt liv.
Jag är glad över att du har kommit in i mitt liv.
Ett liv som är annorlunda.
Jag vågar - jag kan :)
ibland är det lättare att bara våga...
jag vågar ta steget.
jag känner mig redo för allt vad det innebär.
jag är redo för att tänka annorlunda
men jag tycker om dig jätte mycket!
å nu vet du om det - jag tycker om dig!

Vet om en sak?! Det känns bara konstigt men det är sant!
Vill bara det ska gå fort till dess....

Leksand är kvar i allsvenskan.... men jag befinner mig i elitserien i mitt liv.

2 + 2 = 4  t o m jag vet det :)

//susanne


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag älskar dig Susanne! :D <3<3

2007-04-05 @ 20:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback