Dagarna komme rdagarna går....

Sitter på tåget på väg hem ifrån Dalarna
varit nga dagar på resande fot igen
Inte konstigt att man inte har koll på var jag är när jag aldrig är där jag skulle vara...
i Torsdags drog man till sthlm... kände att jag inte hade tid egentligen men på ngt sätt så var det skönt att träffa alla
ombudsmän inom SSU! Det var godkart på kvällen men tyvärr krånglade mina öron så mycket att jag inte kunde vara med :( men men... trevligt att träffas Å du Fredrik se till att inte ha ont någonstans nästa gång vi har träffen :)

I Fredags var vi på sveavägen 68 hela dagen. Helt nice att träffas och bli lite klokare :) Träffade intressanta människor och hörde på intressanta saker! Miljön Urk säger jag bara! Skrämmande att det är så ... vad händer med vår värld egentligen och inget görs. Känns så svårt att göra ngt!
Sedan blev det Anders Carlberg från fryshuset som föreläste, jag tycker om hans föreläsningar. Det säger så mycket med tanke på allt. Alla gillar inte honom det vet jag men man kan inte tycka om alla ... jag gillar det han gör genom att väcker tankar hos mig så ingen vågar göra... 
Efter man har slutade vid 16 drog jag till Örebro på UH! :) Årsmöte - härligt att träffa alla härliga människor. Vissa har man då inte träffat på ca 10 år. Hemskt tanke. Fanns saker att fråga om. Å vem hade rätt?! JO jag!! Hehe
Så nu är man invald i UH ungdomsråd. SKa bli skit skoj! Måste säga jag är helt impad över alla som var där! Alla med sin egen historia men det vi har ihop är att vi är unga och hörselskadade. Det är så härligt att känna det! Så tack alla ni tror på mig! Tack Malin, Sanne, Ebba; Johanna, Sara! Tack för ni ger mig en insperation :)
I söndags efter mötet drog jag till dalarna... Grattis MODO förresten till GULDET i hockey!
Härligt att träffa S och brorsan :) De betyder så mycket. Jag har en underbar familj :)

Måndags var det dags för landstinget i falun igen... fattar inte vad människor ibland håller på med jag gör verkligen inte det :( det är dagis nivå... snacka om att man blir matt! Efter en hel dag där så blev det nga timmar tillsammans med mamma å mormor framför tv:en innan promenaden blev det dags med S och brorsan  å Frasse!

I dag - imorse ville jag ligga kvar. Inte kliva upp. Ligga kvar och hoppas att ngn skulle hämta mig?! Men inte.
Blev begravning idag. En Ljus fin begravning. Ett fint minne att bära med mig efter Chrisitina!!! Tack för allt du har givit mig...

SÅ skulle jag då åka tillbaka och då drabbades jag av tågföresningar inte ovanligt eller hur?
Så nu är jag snart i sundsvall och då åker jag taxi härifrån till min lägenhet i härnösand...

Det var mina dagar det.
Snart fredag...
:)
Jag saknar dig!

//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback