Efter en dags inseperation!

Nyss kommit ifrån en dag med handels på Bispsgården. En dag av inseperation med kost, motion och arbetesmiljö! Tack för ni gav svaren på mina frågor jag hade om det! Nu är det bara jag själv som är min största motståndare! Jag vet att jag fixar det!

Tack Anders och Fredrik för två jätte bra pass!

Egentligen har samhället hamnat på en fel kurs med kost och motion, det står bantnings tips på bantnings tips. Det gäller att hitta sin egen balans.

Ser framemot helgen jätte mycket! Ska vara ledig! :)

Har en sån kamplust inför 1:a maj! Känns som jag har energi till en hel armé!
Sitter å knopar på mitt eget tal! Ja ni ... det ska bli jätte skoj att se dess blickar på första maj!
Sedan är jag i Ö-vik resten av veckan! :) Inte mig emot om jag säger så!

Sitter här och planerar när jag ska ha min semester. Vet inte riktigt när?! Kan någon hjälpa mig...

Om inte annat så är jag mest uppåt just nu.
Sedan är jag bara arg på den borgliga politiken som förs ute just nu. Det gör mig helt irreterad som jag inte vad
och att Lejonborg avgår var ju inte stor överraskning. Blir det majoren som tar över? Huva mig för det säger jag bara! *hmmm*

//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback