Jag tänker ...

I tisdags fick jag veta att de hade hittat dig!
Efter månader av saknad fann de dig under en gran.
saknar dig - förlåt om jag inte har sagt hur mycket jag har tyckt om dig.
Du har oxå blivit en ängel! För mig handlar det om jag saknar dig enormt mycket!

Jag hoppas du inser vad du betyder för mig! Jag hoppas du förstår att jag saknar dig!
Du är en underbar person i mitt liv!
Jag vet nu vad jag vill.

Jag var på radio idag. Pulsen gäst. Var specieltt skoj men låten var ju till dig!
Å ni förresten Sommartider det är dags för det :)

Dagens ros går till hela SSU Västernorrland för ni är mina vänner!
Dagens riskvast går till den personen som inte inser hur mycket vänner betyder för varandra!

//Susanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback