KONGRESSEN I ÖREBRO!

Då sitter man här på ssu kongressen här i ÖREBRO! Varit här sedan i lördags morse, byggt och jobbat och slitit. Varit en upplevelse verkligen att vara här...
I måndags kom alla ombud och röjare.
Västernorrlands delegation med världens snyggaste tröja.

Jag är med i kulturgruppen den är bäst men jag måste hjälpa till över allt.. underbart.

Idag var det förbundsordförande valet.... visst ska man accpetera läget men just nu känner jag bara att jag ville haft LAILA!! En underbar vän och någon jag kan se upp till. En stor förebild för mig.

Läs kallelarsson.blogg.se och jag tycker det är tråkigt kalle. VI (västernorrland) hade nominerat Kalle men tyvärr....
DU ÄR EN UNDERBAR VÄN!!!
Jag är så glad du är min vän...

Annars på kongressen är det att bita ihop och ånga på... Efter kongressen blir det att knyta näven och köra vidare. Jag är så revansch sugen. Ni ska bara veta hur mycket jag känner för detta.
Världen är ibland bara så orättvist! MEN jag gick en gång med i ssu för att förändra världen och förändra min omgivningen....

I helgen ska jag på Daniel och Helenas bröllop ska bli trevligt. :)

nu ska jag ge kalle en kram å sedan ska jag verkligen ge allt revansch jag har till ssu...

//Susanne

Kommentarer
Postat av: Peter.....

Jag kommer aldrig förlåta, blunda eller acceptera de Jyttes sida gjort mot Laila, Kalle och Elin m.m. Det går bara inte att GLÖMMA!

2007-08-10 @ 23:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback