Bommersvik i helgen

Igår kom man hem från bommersvik, varit där över helgen... helt underbar helg. Dock intensiv men det brukar ju den vara! Jag, Isabell och Jonatan åkte fredags morse - tåget blev det flum och än blev det! Emma saknades men när hon kom då var det verkligen flum på högnivå!

Vi hördes - vi syntes och framför allt hade vi roligaste på bommersvik!

"Jag heter Bengt och jobbar på knappfabrik......" den tog vi verkligen som våran sång! Ingen kunde börja förrän vi körde klart den helt!

I helgen diskuterades politik. Vi pratade om våran politik. Vi hörde på Mona, diskuterade infrastruktur, pratade allt möjligt. Framför allt umgicks vi med härliga människor och diskuterade med varandra.
SSU är unik ssu är inte bara ngt man går in och inte sätter spår i ens hjärta! Det sa en viss klok person till mig för snart 6 år sedan. Kommer du ihåg det? Det är så sant. SSU är något som är så mycket större än vad man kan tro! SSU diskuterar vi politik!!! VI är framtiden.

Bommersvik är sån härlig plats att vara på för att just mötas och diskutera. Vi gick på alla pass och diskuterade vissa är ju så klart trevligare än andra men jag är jätte nöjd över alla pass som man var på! :)
Hoppas på samma diskussion kommer kunna vara på kongressen som jag verkligen ser framemot....

Jag säger bara Vänner kommer och går men vissa är verligen sana och stannar!

Vårat gäng från västernorrland umgicks med både Bohuslän och värmland jätte mycket. Så mycket skratt som denna helg har jag inte skrattat på länge. Tack Filip och Kenny för alla härliga sköna skratt Å jonatan, Isabell, Emma ni förgyller min helg!

Ibland finns det personer i ens närhet som ger en sån trygghet att ingen kan förstå!

en sång för alla det är helt otroligt härligt roligt! Vi kommer att så många imponerade! :) Hehe

Nu ska jag snart dra hem....

kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback