Semester i dalarna!

Inte trodde jag att jag skulle koppla av så mycket som jag har gjort.
Inte heller trodde jag att kunde bli så lycklig som jag är nu.
15 juli var jag på Geesle med min underbara pojkvän, min bästa vänner å mamma.
sedan firades födelsedagen dagen efter med familjen. Den finaste presenten fick jag av min pojke :) Tack!

Semestern har varit underbar sovit i min oas Härbret :) träffat syster med barnen. (är även idag barnvakt till dem)
vad har då hänt? Allt i från fisketävling i Ejen, lunchen med syster, lottförsäljningen i Leksand, fikat med farbror till att åka till FALUN med Tunnan, Mamma å Micke på crussingen.
Varit en underbar semester som börjar ta slut.
Jag har massor kvar att skriva men mormor säger till mig att hänga upp tvätten åt mamma så jag lär sluta här...

tack ni som har gjort min semester till det har blivit! Vi ses snart.

i helgen blir det midnattstrav, sälen och dop :)

//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback