Helt makalöst!

Kom hem igår från stockholm, tre dagar i stockholm känns som veckor. Har så skoj!
Känner mig så glad! Jag vill verkligen alla ska känna som mig!

I fredags blev det som sagt nya hörapparater! Hör jätte bra med dem! känns som världen
har liksom sovit när jag inte har hört! :) Klart allt hör jag dock fortfarande inte men mera!

Har så mycket jag egentligen vill skriva men tänker inte nämna det!

Hur sjutton hur dyrt är det inte att köpa lägenhet - hoppas ni finner än snart! jag kommer å hjälper till....
Ett eget rum är ju inte dåligt!

Tack för underbara dagar för jag har världens bästa bror och världens bästa svägerska! :) (gammal modigt namn men det heter ju så!)

Annars är jag mest glad över att kunna få/låna hörapparater av landstinget dalarna! Det känns som en bra
förutsättning för att kunna höra som jag vill höra.

Ngt jag tycker är bra konstigt är SJ! Undra om dom vet det innebär att komma i tid?

Hagaparken är vackert - hela sthlm är vackert! Det är vår - våren har kommit å det känns bara så härligt
att man får uppleva en vår till! En vår till i ens liv! Det är härligt.

Idag ska jag till Ånge på årsmötet! Nu drar vi igång. Nu kör vi! ska bli sååååååååå skoj!

Ha det!

//Susanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback