Snart ännu en vecka försvunnit i tomma intet!

Sist jag skrev satt jag i söndags och skrev. Å inte trodde jag att denna vecka skulle bara ta slut så här fort.
I måndags var man till Ånge på kampanj. Lika roligt som vanligt men ovanligt mycket att göra med strul runt
helgen (kurs helgen som är i helgen) tråkigt att det blir så men det är att bita ihop och igår löste det sig så bra i alla fall TACK vare klippan Pernilla! :) Tack!

I måndags kväll tog jag bilen på ett kommunmöte i ö-vik passade även på att övernatta när man var här uppe :)
Härligt som vanligt! PUSS

Tisdag var det expen hela dagen och slutade när jag slutade.

Onsdag expen och ner och firade Jonte som fyllde 19!! Ett grattis igen! :)

Torsdag, igår var jag först i Ånge och hade utbildning med Fränsta skolans elevråd! Ett jätte glatt gäng ungdomar! GO for it! Det diskuterades ordningsregler och rektorn tackade och tog emot att vi tog diskussionen så här tidigit inför nästa läsår! Jag vet hur det är i skolans värld :) *skratt*
Sedan vid 16 träffade jag en person så verkligen fick min värld att vändas ut och in å nu förstår jag igen saker å ting. Man får tro på det eller man behöver inte tro på det! Hon har kontakt med andliga världen... hon kan höra vad de tänker ... mer förstår jag inte hur det går till. Där sitter hon och pratar om min pappa :) Det var annat oxå men just pappa gjorde mig så glad. Hon svarade på frågorna som jag har gått och funderat på länge! Helt plötsligt sa hon svaret utan jag hade ställt frågan till henne! Känns som en sten lyfter från mitt hjärta! Häftigt upplevelse var det och jag suger vidare på karmellen och ler :)

Kvällen drog jag till ö-vik och hämtade en film! Träffade härliga personer på förbredelse inför kattutställning som är i modohallen i helgen. Ska bli i en upplevelse att få vara med och se hur det går till! Så har ni inget annat för er i helgen så kan ju komma hit och gå på kattutställning. Jag befinner mig själv där på söndag :)

Jag har glömt att berätta när vi var på parkskolan (i örnsköldsvik) på kampanj så hände det en rolig sak! Härlig skola men städtanterna var häftigast! De tog varsin ssu penna och varsin knapp och hade på sig för att vissa sin solidaritet! COOLT!!! Ni är så trevliga!

Nu blev det mycket privat idag igen men kanske beror det på jag känner mest för att skriva om det!

Å förresten så vad händer i världen? det tar vi någon annan dag! Tyvärr känner jag att tiden inte räcker för att skriva mer idag.

sköt om er! Fridens liljor citat av någon

//Susanne

Kommentarer
Postat av: janet

tiden går så sjukt fort.. ja hinner inte med


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback