Hemlängtan

Hemlängtan till dalarna, leksand, rälta, metargården är det jag har?
Hemlängtan som känns som ångest att jag bara vill gråta? Är det jag har?! Var länge sedan jag saknade alla så mycket. Länge sedan jag saknade en kram så mycket som nu.
Visst det är bra här ... men det är vänner som jag har här är ju inte samma som man har känt halva/hela sitt liv.
Det är ju så konstigt att man inte inser det att vännerna är så nära fast ändå så förbannat långt bort.
Jag har tänkt tänkt och tänkt.. å det enda jag kommer fram till att jag saknar vissa personer så mycket.
Jag saknar hockeyn - se leksand på hemma plan.
Jag saknar vännerna - saknar familjen, saknar barnen, saknar Anna (våra mysiga stunder), saknar sjutton allt just nu. F*n jag trivs ju... men jaja... bara bita i det sura äpplet.
.....................................................................................

I helgen var man i sthlm först på UH utblidning sedan två dagar hemma hos bror och Sanna.
Två dagar man har så underbart trevligt, skoj.
Det är gott att äta hallonpaj sent med grädde på. Fast det är nog mysigare att ha Frasse i knät och ligga höra hans snarkningar... det är nog det mysigaste jag vet. Fast roligaste är nog när man säger ben och vem hämtar min halsduk om inte Frasse....

......................................................................................

Just nu är det mycket på jobbet. Just nu är det full fart har varit det i nga veckor. Hinner liksom inte med att både vara social här, social utanför jobbet och social i jobbet. Det gäller att prioitera.... men snart är man ledig en helg och då blir det party :) ni kan väl hänga på vet ja?

---------------------------------------------------------------

Jag är imponerad över hur många underbara duktiga ssu:are det finns i detta distrikt. Alla som skriver insändare, ställer upp i debatter, tar på sig förtroende uppdrag. Jag är djupt imoponerad. Jag är så stolt - glad över att ni finns i min närhet... :)

....................................................................................

Jag har hockey abistens besvär just nu.... jag vill SE Leksand.... Jag vill se Leksand i Ejendals... LÄNGTAR tills jag kan vara där en helg och gå på hockey. Vill se vill se vill se...

.................................................................................

Grattis farbror på födelsedagen! Tack för du finns! DU betyder så grymt mycket! *kram*

-------------------------------------------------------------

Finns personer som har grymt mycket att bevisa för mig. Det finns personer som måste nog
tänka efter både en och två ggr x-tra. Jag menar det verkligen...

Syster yster jag saknar verkligen våra kvällar så mycket! vill vill vill... bo närmare vetja.
Ö-vik är ju vackert.

//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback