Oj så glömde jag bort!

Det finns personer i min omgivning som måste få en x-tra eloge.
Det är Niklas i Sundsvall! Du är skit duktig. Det är Johanna Meiding. Du har räddat mig många ggr.
Det är Isabell som är en vän som få är. Det är Emma som är min personalansvarig och en underbar vän!
Jag tycker om er! Ni alla har gjort ngt x-tra för mig i veckan och ni gör ofta saker för mig. TACK!

En stor ros till Kalle och en till Laila :)

nu så visst förlorade Leksand i hockeyn över Malmö.
Det hjälpte visst inte att släkten var där och hejade.
Vill till Skåne och hälsa på...

Jag önskar verkligen att jag var hemma någon dag i dalarna och stängde av allt....
det är älgjakt nästa vecka. En vecka som betyder jätte mycket för mig. En vecka som man verkligen
längtade till när man var liten... en vecka som var något är det speciella man kan uppleva. Så faktiskt är
jag grymt avundsjuk på er som kommer sitta i skogen hela nästa vecka! Det är ngt speciellt. Att sitta där i dimman och se löven ändras färg och man kan nästan tro att älvan kommer ut ur skogen. Det är speicellt. Det är lika speciellt att höra hunden skälla och älgen komma närmare... det är speciellt...
nästa år ska jag sitta där. Då står tiden stilla... jag hinner tänka efter. Farbror nästa år är jag med dig på pass.. Nästa år sitter jag där och försöker höra fåglarna... nästa år är det våran vecka!


//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback