Onsdag....

Onsdag... denna vackra dagen. Solen lyser genom fönstret.
jag ska på kampanj om nga minuter.
Många tankar går genom huvudet.. Många tankar om vad händer i framtiden....
Det märks att det är höst... det märks att vi går in i ngt nytt.
Det märks att snart är det vinter och mörkt.

I måndags gjorde jag mitt största beslut någonsin. Men jag är så nöjd :)

I helgen blir det intensivt jag har massor jobb som verkligen hänger över mig som jag måste ta tag i....Så det blir nog inte så mycket socialt i dalarna egentligen.
Jag kommer sitta med en dator i knät och skriva det som ska skrivas.
Planera hur nästa år ska se ut planera inför allt som har med allt att göra... (låter förrvirrande) det är det....

Man har saker man vill göra men just nu är det lite omöjligt. Jag måste inse det. Bara jag ärlig emot mig själv och andra vad jag vill är det inga problem.Jobbet måste gå första hand just nu. Det har varit lite kaos i nga dagar, men allt löser sig nog till slut?!

På fredag kommer Jytte till sundsvall ... det blir en låååånnnng dag... Men är väldigt nyfiken på Gorans show och hennes insats... SÅ har du inget för dig fredag kväll 18.30 kom till Nacksta fritidsgård. Då får du träffa henne och ställa frågor om SSUs politik.

Snart är det november... snart kommer ni hem hit och ser ut fint det har blivit här hemma oss hos :) Det börjar kännas skit härligt här hemma...

ha en bra dag!

//Susanne

Kommentarer
Postat av: Fotomuppen

Äntligen lyckades jag hitta på adressen till din blogg igen!:D har bytt dator å fått lov att leta rätt p alla loggadresser igen:)

hadeni de bra i Ume på hockeyn?
saknar dig gumman!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback