å ännu en blogg denna underbara april dag

Egentligen borde jag sova men jag måste få skriva dessa rader.
Det var en händelserik dag idag. Möte med LO efter lunch om kursledare för facketsgrunder. Känns hur nice som helst. Till Birsta och var till alldeles för många affärer för min fot att döma men men... jag köpte två presenter till M för jag tyckte han är värd det. Jag älskar dig!
Jag fick insperation att göra om sovrummet så jag hoppas jag har samma insperation under sommaren så ska jag ta tag idet. Nya färger blir det och en NY säng!!! Helt j*la underbart.

Idag snöade - det är inte vinter jag vill ha utan VÅR!! Det ska hända så mycket under våren, sommaren och hösten...känns underbart att jag har något att se framåt. För trotts allt går ju livet vidare och jag längtar mycket till vissa datum mera :D

Tack Anna för du följer med mig till Härnösand på jobbet! Då går tiden mycket fortare!

Emma du kommer fixa provet imorgon. Tro på dig själv! Du är underbar!

-------------------------------------------------------

Imorgon blir det träna, chockladprovning med LO sedan hockey LIF som måste vinna över Brynäs!
nu ska jag sova... behöver sova nu.

puss er Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback