En känsla av räddsla.

Sitter här och ska snart och sova.
Hann ingen blogg igår då jag kom hem från LO:s chockladprovning - det var en intressant upplevelse. Var en tjej där som pratade om rättvisemärkta varor. Jag kunde det mesta kändes ju bra... :D
I bilen hem hörde jag om att Leksand inte kommer gå upp i år... det är blandade känslor att de inte lyckas. Men en gång leksing alltid leksing.
 Lika trevligt varje gång och prata med Bylla dock var det få ord denna gång för jag pratade mest i telefon med Emma och sedan Anna och åter igen Emma!

Imorgon blir det mycket att göra men det är oxå det sista som ska göras. Men tyvärr kan jag inte göra färdigt allt som jag önskar att jag skulle göra. Men jag gör det jag KAN göra. Jag hoppas jag hinner göra så mycket som möjligt dock... det är med blandade känslor jag gör vissa saker. Vägen kommer kännas enorm imorgon.
Skriver mer imorgon om det....

Kanske inte varit så social med mina vänner den senast tiden per sms etc men det har varit lite upp och ner med vissa saker ska bli ändring på det hoppas det blir inom snar framtid. Ska planera in en hem resa snart till mamma och mormor då kanske man skulle kunna hinna ta en fika med de man sällan hinner umgås med. Men även ni kan ju höra av er :D

Nu fick jag verkligen hjärnsläpp vad jag ska skriva.... :(

har länge funderat på om det är rätt att bojkotta OS i Kina iår. Jag tveckar. jag tycker det en självklarhet att Sverige visar att vi inte stöjder Kina när det gäller Tibet eller när det gäller mänskliga rättigheter men är det rätt att bojkotta ett helt OS??!! Jag måste tänka vidare. Det är lyfts in i debatten om man ska enbart bojkotta invigningen, tja varför inte det är alternativ. Fortfarande tror jag tanken var god när Kina fick OS då skull man se vad de gör för de mänskliga rättigheterna och media fick visa världen att det har hänt saker. Men ju närmare OS vi kommer ju mindre verkar de har gjort. Men hur det än är så är det en sportlig fest då tycker jag att man borde lägga det i ett land som uppfyller alla männskliga rättigheter.

nu måste jag sova...
ska bli skönt att få träffa john blund snart.

sköt om er....

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback