Frågan är ju?

Jag skrev senast under tiden vi hade ordförande träff i lördags. Jag var trött och seg.
När jag och Emma kom hem efter mötet samt d.s mötet så la jag mig och sov en timme. Parken nästa vid fem. Riktigt trevligt att prata med svärmor och Emma när man gjorde mackor. Vi hann ju prata om lite dit och datt. :)
Kvällen rullade på med inhopp i garderob och sedan som vanligt sålde man korv :) Lika skoj varje gång. Man hinner prata med många människor. (i skrivande stund kom jag å tänka på att jag måste tacka X för den trevliga pratstunden du å jag hade. Nästa gång säg gärna vad du heter)
Körde hem Emma efter kvällens slut och då insåg jag hur ont jag hade i min fot. Den är svullen och inte så lite svullen heller :( dimma på vägen till bredbyn och det är något magiskt med dimma. Jag vet inte riktigt vad jag ska sätta fingert på men det känns som älvorna ska komma ut genom skogen och förtrolla dig.
Hemkörning av Bylla avslutade kvällen! Sedan blev det lugnt och var vaken en timme till hinnan jag somnade och sov länge. Skönt....
Igår eftermiddag blev det middag hos svärmor och sedan var jag dödsnervös över att Leksand skulle losa i västerås men de vann. Det finns en viss chans fortfarande :)
Vill åka till Sollefteå imorgon men jag blir i Ö-vik och jobbar därifrån måste försöka få foten någonlunda okej inför helgen då jag ska ner till Lund. Åker fredag kommer hem måndag kväll. Unga hörselskadade har årsmöte.

----------------------------------------

Att välja sida i en fråga tycks vara mycket svårt.
Att välja vart man vill gå är nu ännu svårare.

......................................................

Resten av dagen kommer gå åt att försöka hinna göra allt klart som jag ska få klart innan ikväll...

puss på er


Kommentarer
Postat av: Angel

*HARKEL!!!!* DU ÅT MAT HOS SVÄRFAR MED!!!!!! =D

2008-04-07 @ 22:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback