Oslo och så var det här med att ordna saker

idag har jag betalt räkningar, skickat iväg Ms deklartion, skickat iväg post till mamma och UH. Så nu känner jag verkligen att jag har gjort det som jag behövde göra. Men jag har saker som jag måste göra ikväll oxå. Det känns skönt att få saker gjorda.

Igår morse åkte jag till Oslo tillsammans med LSU. Var och såg över hur LNU har gjort och jobbar med stadsbidraget. Det var jätte intressant och norska är härligt språk. Få se vart LSU skuggutredning hamnar till slut. Nästa möte är den 29 maj då ska vi diskutera vidare.
Oslo är en vacker stad skulle gärna kunna åka tillbaka dit. Tillbaka ska jag. Har ju lovat att hälsa på LNU och så Nisse måste man ju hälsa på.

Imorgon är det 30 april. Vad tiden har gått fort. Redan 30 april 2008. Imorgon har jag å M varit tillsammans i ett år! Ett år vart har den tiden tagit vägen. Det känns som det har varit ett av mina bästa år på många sätt.
Imorgon blir det grillning.

nu ska jag se på tv och sedan blir det att börja skriva debatt artikel.

puss å kram

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vet vad jag gjorde för ett år sedan. Jag vet inte vart tiden tagit vägen, det har varit så mycket och nu önskar jag ibland att jag tagit vara på tiden mer.. :(

Älskar dig! (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback