tillbaka efter ngn vecka ej bloggandet

Jag har efter klagomål (hehe) från min stora syster tänkt att skriva lite blogg. Jag har inte haft tid att skriva sedan jag satt på hotellet i Valencia. Det har gått i ett.
Valencia vilken underbar stad. Dagarna där gick jätte fort. Jag ångrar verkligen ingenting.
IFOHOYP som jag var nere på hade årsmöte på söndagen där jag valdes som ansvarig för intressepolitiska programmet. Ska fundera ut hur jag ska jobba vidare men jag känner mig stolt över det :) verkligen glad!

Flög hem på måndag... åkte åter till köpenhamn å nattåg till sthlm upp till sundsvall och så där Örnsköldsvik. Aldrig varit så lycklig att komma hem :) Men samtidigt vilka erfarenheter jag har fått med mig. Jag är glad över jag har varit med om det jag har varit med om....

SÅ i onsdags var jag på studiecirekl på abf - livet som insats. Tack för trevliga dagar men även lärt känna personer som är lite extra :)

I torsdags e.m blev det till Dalarna för att åka därifrån tisdag. Träffa H och A å syster på siljan (café) tack för den mysigaste stunden. saknar just dem stunderna man har med dem när man bor hrä uppe. Det är något x-tra att åka hem och träffa dem. Fredag kväll Leksands arbetarekommun årsmöte. Dags för avtackning för mig. Det är konstig känsla. Men vem vet jag kanske kommer tillbaka.kanske kommer jag inte tillbaka. :)
Lördag A sjuk hämta H på mulle till Insjön och handlade. Skulle varit på hockey men vad gör man inte för sina syskonbarn. Blev att se hockey i Wasasalen och se Leksand krossa MORA!! Härligt!!!! H är för söt.... höll på att somna i matbordet. Söndag fyllde mamma år. Grattis igen. firade henne med att Micke lagade hur god fisk som helst :) njöt att umgås med varandra och farbror kom förbi.
Måndag skulle varit till falun på hörsel. Tyvärr ställde de inte... :( så Åkte micke hem :( å jag stannade kvar tills dagen efter då jag åkte till sthlm och träffade Sanna å Brorsan å världens sötaste Vendela! Nu är man stolt moster och faster. Inte alla som har den turen......
I sthlm var jag på lsu skuggutredning vi gör om statdsbidragen. Vad man lär sig mycket!
Tillbaka till brorsan å sanna å vendela å frasse för att äta världens goaste middag!!!!! Se leksand mot mora (borta) och njuta av fisken! tack för alla mysiga stunder dessa dagar....

Idag är det torsdag.... jag vet att det egentligen inte står ngt klokt i detta blogg inlägg men hur mysigt som helst är det dock att jag har träffat alla som står mig nära!

Dagens tanke går till en partikamrat som har lämnat oss. Din anda kommer att gå vidare Anders för teckenspråket. Vila i frid!!!!


När ngn försvinner bort så inser man hur skört livet egentligen är....
i tisdags så fann de en 10 årig pojke här i ö-vik druknad. Tänk att ens liv kan slockna så alldels för tidigt,

sköt om er alla.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback