Kroppen är seg men fy fan va kul det va!

hehe igår var jag inte glad på bilen för fem öre. Det gick inte att öppna den men jag löste det själv och jag är så nöjd över det!!! Bilen går som en kloka igen för det var ju dörren som krånglade.
I fredags jobbade jag på dansen på parken, var ju trevligt att jobba med Emma igen :) å alla andra på parken, Man blir som en liten familj ju. Hehe
annars har jag mest tagit det lugnt fredag innan jag skulle jobba var rädd att jag håller på att bli sjuk..... - var en sväng och tränade. Kändes skit bra nu. Kommer pressa tiden ännu mer än vad jag trodde  återkommer med det! :)

Igår lördag hade vi panketten på parken för curling EM (bild kommer) det var en upplevelse. Det var jätte skoj. Hela kvällen var det saker att göra men jag vet defentivit kommer det om ngt sånt kommer igen så vill man ju jobba. Märks att det, inte var många svenskar, sorry men så är det! Mycket alkohol blev det, det var ju intressant att man bara orkar dricka så mycket alkohol.  De bjöd verkligen på sig själva - å tack för presenten Skottland :) De kände igen mig från flyget när vi flög från Stockholm - Örnsköldsvik. Hon pratade en bra stund om det, kul att hon kände igen mig!! :) visst var det mycket att göra men det var skit skoj värt varje träningsvärk man har idag.

Ifredags kväll när vi åkte hem så var det defentivit inte skoj att åka hem det var snökaos på vägen och max 50 km gick det att åka...

Ni mina kära blogg läsare (jag vet ju en del av er i alla fall) kanske tycker det är konstigt jag inte har nämnt ngt om det samarbete mellan v - mp - s. Jag tycker det är bra att man har tagit steget till samarbete, tycker bra att man samarbetar och gör ett alternativ till den regering vi har idag. Men jag hoppas verkligen att man går till val på sina hjärtefrågor. Visst finns det frågetecken men det finns det alltid!

Nu ser jag framemot att göra klart de saker som ska vara klart men det får bli senare idag och till veckan ska jag till öron och dit ser jag ännu framemot! Imorgon blir det att träffa Tina, träna, skriva klart det som ska vara klart, ringa samtal, träffa Emma och så ev fika med Johanna.
Tisdag blir öron och träning. Å göra klart det jag inte har hunnit göra.

vi höres!

Inte långt kvar till dalarna - jag längtar!

Tänker på dig Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback