Svenska hjältar

Igår kväll skulle man då ha uppdaterat efter programmet/galan Svenska hjältar men orken fanns ju dock inte där.
Jag har nu funderat över programmet och tycker det är jätte bra att vardags hjältar lyfts upp. Å så på tv3 samarbete med aftonbladet lyft upp hjältar som ut över ngt extra. För det var ju inte så svårt att fälla en tår en hjältarna presenteras. Men för mig finns många hjältar runt om i mitt liv.
Jag är glad över det finns personer som verkligen kan bli bra föredöme att man faktiskt vågar göra saker för andra människor och att det lyfts upp. Jag är oxå glad över att blandningen är så stor bland de som fick priset :)

Idag blir det stan för hela slanten. Känns ju hur underbart som helst att fixa det sista, julen kommer rusande emot än. Snart är man i rälta och firar jul känns underbart. Iår ska man då inför en nytradition i familjen Gärtner jag ska till Djura kyrka på julaftons natt. Kan inte missa i år heller o helga natt det går då inte, för det är verkligen jul att höra den sången. Man ryser verkligen.

Nej nu blir det frukost innan jag väcker min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback