Torsdag!

Emma fyllde 18 igår. Fast i söndags var jag, Anna, Johanna S och Micke till Bredbyn och firade Emma :) Men vännen grattis så jätte mycket. Så nu är du myndig.

Sitter här och jobbar.
Anna har varit med mig i veckan på jobbet och vi har fått jätte mycket gjort. Bilder kommer senare om hur det ser ut nu. Stolt till tusen.

Jag har aldrig blivit så övertygad att jag gör rätt det jag gör nu. Jag känner mig verkligen att jag är på rätt väg.

Ber om ursäkt om jag har varit otrevlig mot nga. Men just nu är det mycket.
SÅ snart om ngn dag blir det ännu bättre.
På måndag blir det offentligt. Det är dags att gå vidare och ge det andra chansen. Jag känner mig så nöjd över beslutet. Kommer dock sakna det! :)

nu ska jag med svärmor och titta på nya glasögon till henne.

//
Susanne

p.s en ovanligt kort blogg d.s

Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskade vän, vad blir offentligt? Jag blir orolig :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback