En stressig vecka.

Har inte hunnit med att skriva blogg och inte heller att en lust att skriva blogg.
Mycket händer runt omkring mig. Saker tacklar man på olika viss men å andra sidan måste jag säga
att jag är glad över att Anna har varit med mig i två dagar. Morgonpigga som vi är... :)
vi pratade om uttryck som the gud "frälasaren" jobb till personer som faktiskt vill jobba :) haft många djupa och långa pratstunder i bilen. Tack för de dagarna.
Men veckan och veckan innan har varit stressig. Möten dit, träff dit umgås där och framför allt har jag inte träffat M så mycket jag önksar att jag skulle vilja ha gjort. Ska försöka bättra mig.

Jobbet är skoj men ibland blir det lite lätt mycket och det tar på krafterna. Ibland så.

Idag är jag i Lindvallen tills söndag. Känns ganska okej om jag ska vara ärlig. Jag hade önskat att vara hemma ngn helg oxå. Veckan som kommer blir det lika mycket att göra som veckan innan....

förlåt om jag inte har haft tid att ringa alla jag borde ha ringt men som sagt lyft telefonen ni med å ni vet hur jag har det just nu.

Jag glömmer dock inte ens nya smeknamn röv..... det ska användas. Å slita med hälsan... eller vad säger du Anna.

Emma - vi gör som vi sa i aug :) Gud så härligt skoj det kommer bli. Tack för du finns och fikan igår var lika härlig som varje gång vi ses! Längtar som en tok tills vi ses nästa gång.

Dagens ros idag går till Pira för radiodebatten igår och Johanna M för hon alltid fixar med ssu och gör det på ett toppen sätt.
Dagens riskvast går till regerningen som sumpar ungdomars chans att komma ut på arbetsmarknaden.
Dagens citat: "okej, jag kan köra men jag vet inte vart vi ska" - Petter bilresan upp till Lindvallen
Dagens andra citat: "du menar höger fast du pekar åt vänster- Petter till mig som inte förstår höger och vänster.

ha en fortsatt trevlig kväll.

//Susanne

Kommentarer
Postat av: Anna

Du vet att jag ställer upp då jag kan =)
Och ja, rövhuvudet kommer nog att användas som nickname på vissa personer...Och jag tackar nånting för din bil som har tystnadsplikt =P

Postat av: Johanna Meiding

Neeh, vad söt du är. Ha det så bra! Pusspuss (L)

2008-01-25 @ 20:25:23
URL: http://johannameiding.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback