Almedalen tisdag - onsdag.

Dagen fylldes med seminarium både igår och idag. Efter talet igår med Mona var det många som väcktes. Jag träffade många man har jobbat med och har lärt känna riktigt skoj. Kul att prata med dig Wanja. Jag lovar att höra av mig till dig inom snar framtid.

Senare på kvällen var man social som alltid :) *hehe* tyvärr orkade inte maria och Julia följa med. Men jag förstår er! Har saknat er grymt mycket. Skönt att ha er här nu.

Idag började dagen träff med riksdagsmanen från Dalarna, c Kenneth Johansson. En intressant man måste ju dock säga. Jag hoppas han lovar vad han ska göra och jag lovar att vi ska göra det vi har lovat!
Efter det första seminariumet idag.. *hehe* å sedan blev det en trevlig ledig stund tillsammans med bror och Sanna och Vendela! Tack för det jag behövdet det mer än någon kunde gissa. Tack!!!

Ikväll skulle vi på ett mingel. Förlåt men det sög verkligen. Så vi gick vidare. Tack för ett trevligt sällskap!

å Helèn sa igår följande: Det är tur att man är hörselskadad i det här sällskapet! Följande mening sa hon till mig och Jacob och vad menar hon med det? Tja kanske för vi sjöng .... *ler*

Å det ryktas om att våran kära statsminister inte kommer på eftersnack efter talet på fredag! Hmmm undra varför kanske för han inser att hans politik inte håller....

Å nu idag gick alltså osa till den 9 aug ut. Känns konstigt men snart är det dags.

simma lugnt. Ska försöka blogga imorgon på dagen.

//Susanne

p.s skönt att sova 2 timmar i solen gör gärna om det men snälla väck mig innan vissa kommer och väcker mig... snälla... d.s


Kommentarer
Postat av: Gudrun

Oh, vad sjöng ni för nått? ser det framför mig Ler... kul att läsa allt. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback