Blogg UH!!!

Sitter i visby kom hit idag ska vara här hela veckan under almedalsveckan
Tredje året jag kommer vara här! Kul det kommer bli! Har sett framemot det här mycket. Fast det klart finns ju saker att göra hemma oxå! :) Flytten börjar närma sig känner mig glad och förväntasfull. Å i veckan får jag veta om jag får jobbet jag har sökt! Åter kommer med det.

Igår kväll körde man ner från Örnsköldsvik till sthlm. Första gången jag körde själv in och i sthlm utan ngn som hittar som var med. Känns ju väldigt konstigt hur bra man egentligen hittade men så var det dock!
Hem till min älskade bror, Sanna och Vendela under kvällen! Tjejen som har vuxit jätte mycket. En goding är du Vendela :)
Senare ut till jakob en kompis i Uh och sova där... I morse halv fem gick man upp och åkte vid fem till Nynäshamn å väntade på färgan. Men hur som helst. Nu är man här. Lite seg men men. Det är almedalen :) Ikväll är det Jan Björklund som håller tal. Jag hoppas han kommer med nga bra saker om skolan.
Ett tips gå in och läs på:
http://uhbloggar.blogg.se/

Imorgon blir det full fart från morgon till kväll :)

ses snart igen.

pössar
//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback