Ibland önskar jag att min väckarklocka inte ringer

Imorse ville jag verkligen inte gå upp. Tanden värkte och jag kände tre timmars till sömn hade ju inte varit hur fel som helst.
Stressad dag idag. Nu snart ska jag iväg till LO och sedan till Sundsvall. Möte med Niklas :) Fast det är ju trevligt.
Åka senast 16.30 helst tidigare till Sollefteå. Möte med dem där! Det ska bli jätte jätte jätte kul.
Skynda mig hem (inte köra för fort) börja packa, träna, duscha, umgås med M och så sova.
Upp tidigit imorgon bitti och till abf... sedan åka vid 15.40 mot spanien.

Igår var det Sundsvall på kollektivasavtaletsdag med en konferans med kommunal, partiet och abf. Ylva Thörn var där och höll en jätte bra apell och föredrag! Sedan var det att ha möte med Niklas och någon jag tappade namnet på :( bra var han när vi pratade om våra idéer och han gav oss mera idéer... :)
sedan blev det stressigt att hinna väg med bussen och hem till ö-vik.
Jag blev ju tvungen att gå på matchen igår! *hehe* har sån hockeyabsiens just nu. Tyvärr spelade ju inte Leksand men dock Modo som gjorde en av sina bästa matcher för säsongen! Härligt att se bra hockey från dem. Jag tror dock Timrå fixar det semin ikväll.  

Imorgon börjar kvalserien. Jag hoppas av hela mitt hjärta och lite till att Leksand fixar det och den 10 april vill jag vara hemma och fira men tyvärr kan jag inte :( men framför tv:en blir det å många öl kommer det nog att bli.
Jag tror Leksand får sällskap upp av Brynäs. Det är vad jag hoppas.

Nu måste jag stressa vidare.... ville verkligen inte göra det men nu måste jag stressa vidare.

Förresten ska jag säga det att nu när jag vet hur det ligger till är det bara och börja se allt från den ljusa sidan om det går.... Visst positiva ord hjälper men inte alltid....
ska bli kul att åka hem nästa vecka till dalarna... Jag hoppas innerligt att VI (du å jag) hinner ses! Jag å M har saker vi MÅSTE göra! :)

puss på er!
//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback