Helgen är redan över.

Jösses vad tiden går fort, i fredags åkte jag till sthlm för att egentligen gå på LSU årsmöte men jag hälsade på Sanna, Stefan och Vendela å Frasse oxå! En bra anledning att bara åka till sthlm.
Men i fredags började mindre trevligt. Hade planerat att fika med Emma innan jag skulle åka med flyget men det fick ställas in då det blev att åka till Vännäs istället med en av svärmors katter som senare fick avlivas.
Men men it is life! Tråkigt men sant.
Sthlm är en vacker stad å i fredags när man kom ner kände man sig på ngt sätt hemma igen :) Så där man kan känna när man trivs på ett annat ställe. Fredagen var trevlig och jag å Sanna umgicks!
Lördagen var lååååååång med många förhandlingar intressant att höra diskussioiner men jag blev dock inte invald i LSU styrelse, tråkigt men men så är det demokratin har sin gång. Jag önskar styrelsen lycka till och jag hoppas ni lyfter upp frågor om tillgägenlighet samt funktionshinder. Men härligt att umgås med Julia igen och vännen jag finns här för dig :) tack tolkarna och att det fanns en hörselsslinga så jag kunde hänga med vad som sas under mötet. Akutsikten var hemskt och när vi minglade så hörde man typ inget. Tänk på det nästa gång att inte ha ngn bakgrundsmusik då det inte passar alla att uppfatta vad som sägs. Men det är ngt man inte tänker på om man är normal hörande... tråkigt men så är det. Det förstår jag, men å andra sidan måste man tänka på det! Jag önskar verkligen att vi kan lyfta frågan flera ggr med tillgägenlighet för det gäller i alla sammanhang. Bara för man är hörselskadad har man inte samma åsikter om allt och då ska det finns möjlighet även för andra hörselskade ungdomar att vara aktiva i andra organisationer än UH!! Jag är säker på att många inte vill "bråka" om teknik och sin rätt till hjälpmedel eller tolk. Jag hoppas att andra kan hjälpa till så det blir lika självklart att lyfta det på dagordningen som man lyfter ekonomi frågan!!!

Resten av lördagen umgicks jag med brorsan och Sanna å Vendela. Frasse är en underbar hund.
Å i dag söndag så blev det lunch, åka hem med flyget.

Tack för en underbar helg!!! Ni är underbara.

Just nu ser jag på saningens ögonblick. Fattar inte att det finns såna program. Jag skulle aldrig dock ställa upp, men det är jag!

Men nu ska jag vara social med Micke och se på tv igen.....

ha en bra kväll å var rädd om varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback