Helgen fredag, lördag och halva söndag.

I fredags var jag, mamma på helgkväll i Leksand för att se Mora - Leksand.
Det var en helt underbar kväll. Träffade många vänner man inte träffat på hur länge som helst. Vissa vänner är ju närmare vänner än andra!  Vissa behöver inte ge en närmare förklaring :)
Leksand vann över Mora helt otroligt härligt! Träffade en av mina närmaste vänner igår
och umgicks ett jätte trevligt - tack för det! Jag har verkligen saknat dig!!!
Du betyder mer för mig än vad jag har sagt! Jag är glad att jag träffade idag.

Jag är så imponerad över fredagen att vilken stämning. Det skrevs historia. 
Synd bara kvällen gick så snabbt. Men det kommer flera roliga utgångar med alla härliga människor.


Nu sitter jag på UH:s styrelse möte i Uppsala och jag är jätte seg och less just nu.
Jag är hungrig och vi kommer inte vidare! Det upprepas gång på gång ...
Nej vet du vad jag är less NU!! Fundera på att rymma ut och ringa min älskling.

Nu har jag ätit och det var tur jag fick mat. Jag känner mig vilsen i mina tankar just nu.
Jag orkar inte ta all diskussion som är på gång nu.


Jag saknar min älskling. Undrar vad han gör?! Ska jag ringa och fråga.

Ifredags träffade jag också syster med små vildarna.
De är inte så små längre. Hugo och alma har ju blivit stora men framför
allt växer Noah för varje dag och det blir ju riktigt riktigt skoj att se att han blir större och större.
En riktig liten goding, snart är det jul och då får man ju träffa dem igen och tur är väl det.


Emma saknar henne, hur kan en person vara så underbar.
 Hon är en riktig san vän och jag blir bara så glad varje gång jag pratar med henne.
Jag tror inte hon själv har insett vilken underbar vän hon egentligen är.


Jag kommer uppdatera bloggen på allt samtidigt så därför kommer texten bli löpande.
Jag skriver hela tiden under styrelsen! Därför ser det ut som det gör i bloggen.

Idag har Peter och jag samma åsikter. Ganska intressant.
Jag fick med i delgationsordning om kollektivavtalet ska stå
med samt jag tycker det är i yttersta vikt att ungdomsrådet!

Riksgymnasiet i Örebro har bytt namn till riskgymnaisum i Örebro.


Nu sitter Susanne och tuggar på en flaska... Undra om hon är sugen på nåt.. Hrm.. (Rasmus)


Dag två

Ja igår kväll var man då på GH-nationen, jag åt kängru.
Tror att det skulle vara godare men jag hade hoppas på maten skulle varit bätte.
Satt senare på vandrahemmet och umgicks var trevligt. 
Tänkte skriva blogg igår kväll men ärligt talet nätverket verkar ju helt väckt.
Jag hoppas att det ordnar sig. Jag ska skriva blogg av detta jag har skrivit istället.

Ibland känns det som man betalar för att få medlemmar att åka på aktiviteter till UH.
Men jag förstår undermeningen i allt. Fast det tålls och tänka på! :)

nu ska jag lyssna på Rasmus...

skriver mer senare.


Kommentarer
Postat av: Emma

Du betyder mycket för mig också vännen tack för att du finns och va stolt över den person som du är för du behöver inte bevisa saker för någon annan vad du klarar av utan bry dig inte om dom.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback