Onsdag - vilken onsdag som helst?

Nej det är inte vilken onsdag som helst. Det är när Usa fick en ny president Obama. Det känns bra att fokusera på framtiden och jobba efter den! Jag önskar honom lycka till och jag hoppas verkligen USA inte blir lika som de har varit.

Annars har jag mest fixat örnsköldskattens hemsida. Blev inte riktigt nöjd då jag kommer ändra loyout inom kort. Känns skoj att pyssla med det då jag inte känner för att sitta där i styrelsen. Hemsidan kan jag då påverka på ett annat sätt nu.

Har kollat mer jobb idag.. ska söka mer jobb. ;)

Har läst Moderaternas förslag om barn ska max gå 40 timmar i veckan på förskolan och ha minst 5 veckor semester. Tanken är mycket god men hur ska det pratiken fungera. Det är mycket redan nu när många föräldrar försöker få tiden att räcka till. Jag tror att alla föräldrar försöker att ha barnen inom barnomsorgen så lite som möjligt men man ska överleva oxå. Det är viktigt att man har mål att barnen ska ha semster MEN ska det var kontroll att det inte funkar å blir böter om du har barnen där mer? Vem ska vara den som sätter straffet?

Sedan säger jag grattis regeringen! Ni har inte enats om könsneturallt äktenskap. Nej men är det bara att M, C och FP går med på oppositionens förslag. Det går åt rätt håll! Heja säger jag bara! Kom igen nu och inför detta så det är bara att köra 2009.

Imorgon ska jag skolas in igen.... sedan blir det att träna, umgås med svärföräldrar och min underbara man! Ev hinna med städa lite. Fredag är vi bägge lediga!! :) Ska bli så härligt med helg.

//Susanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback