Så var fredag över å nu lördag

Veckorna går fort, livet rullar på. Jag söker jobb. (tjatt om jag söker jobb å funderar ut vad jag vill bli) Fredagen har bara flugit iväg. Tiden har bara sprungit iväg. Fick ordning på bokhyllan som verklgien har legat över mig. Känns hur bra som helst. Sedan fick micke å jag städ ryck å ordnade lägenheten. Känns ju skönt.
Åkte in till stan och umgicks med Anna, åt mat gick på mimi kry. Hörde ju de bästa låtarna "flickan som är stark" och "högervindar överallt" så nu är man glad igen.
Jag går runt och tänker mycket nu. Egenliten vet jag inte varför tankarna bara flyger iväg och fastnar på ngt. Det är höst och det är mörkt. Man blir trött av att det blir mörkt vid fyra. Nu längtar jag till snön för det blir ljusare då. Jag önskar verkligen att mitt livs pussel ska lägga nga bitar till som har fattas, det känns som jag går runt i en cirkel och inte hittar ut. Jag har drömar jag har visioner jag ska bevisa för mig själv att jag kommer dit.

Hur som heslt går livet vidare och jag är glad att jag är den jag är, jag börja märka av mina mål börjar bli verklighet. Jag bevisar varje dag att jag kan göra ngt åt mina mål. Jag är envis å jag ska visa ännu mer.

Imorgon eller idag rättare sagt ska vi till svärföräldrarna, sedan umgås med Anna. :)

Det är kul när man får kontakt med gamla vänner igen, vänner man inte haft kontakt med på hur länge som helst. Det är kul när man får höra att man är saknad. Jag har oxå saknat dig, jag menar det. Nu känns livet lite enklare och jag är lite gladare. Som sagt lägger jag mitt stora livs pussel en bit i taget måste man själv finna.
Å det är fortfarande en del strumpor kvar att vända och sortera innan jag kan stänga lådan helt. Jag är en bit på vägen.

Hoppas du har trevligt på bommersvik Emma.:)
Tack Anna för idag - å en flicka som är stark... :)

puss på er alla.

Imorgon kommer en ny blogg bild på mig. Dags att lämna den bilden jag har bakom mig och gå vidare. Känns kul lite förnyelse. Jag fick klagomål av min svärfar - han kände inte igen mig på bloggbilden. Så jag insåg jag måste byta. Allan jag lovar jag byter imorgon.... :) Nu ska jag gå och sova för jag ska upp och gå imorgon bitti. Känns skönt.
Nästa vecka blir det inskolning på nya jobbet å hoppas jag får mer jobb... :D

ha det och sov gott.

Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback