Tisdagen blev sthlms besök

Idag var man till sthlm. Skönt att slippa åka så jätte tidigt.
Jag var förbi Sanna, Vendela och den underbara Frasse voven. Jag är så glad att jag har er!!
Annars var det egentligen studiebesöket på riksdagen och pop-mötet som jag skulle på.
Men kunde inte låta bli att hälsa på Sannna innan :) Riksdagen var helt okej, trevligt men jag har varit där nga ggr tidigare och det kändes inget nytt om jag säger så. Men Maria var trevlig och henne kommer man försöka hålla kontakten med både som privatperson och för UH! Pop-mötet tja vad sa vi mycket och lite till. Inget direkt att skriva här, gick tidigare för att hinna med bussen till arlanda.

Idag när jag åkte ner till sthlm hamnade jag på samma flyg som hela modo-laget. Jag skulle ha byt plats med M som gillar MODO men ganska kul att höra alla kommentarer om vilka det var av det andra som var där.....

Annars har dagen flugit fram...

Imorgon blir det stan, träffa Johanna, möte på ABF, bio med Micke, Anna och Bylla. Så ska jag träna oxå och söka jobb.
Fredag åker man åter igen till sthlm. Känns dock bra att få träffa bror, Sanna och Vendela igen. Å denna söta tjej som ger än så mycket glädje och kärlek :)
Inser att det är jobbigt långt till syrran också. På fredag fyller Hugo 7 år. Lillkillen är inte så liten längre. Han går i 1:an han är stor.. 7 år. Grattis i förskott men jag kommer självklart att gratta på fredag!!! :D

Jag förstår att om man har fått ett tråkigt besked om sig själv eller någon närstående har man svårt att ha livsgnistan uppe men samtidigt jag skulle aldrig ge upp. Jag skulle verkligen leva det liv jag har just nu. Visst jag kan ibland gnälla över små saker dit och datten men jag fick lära mig att leva när pappa försvann. På något dumt viss så lärde man sig först då uppskatta saker på ett helt och de man har runtomkring än. På första på många många år så njuter jag i själen när jag vaknar och jag är glad när jag går och lägger mig. Jag ler åt saker som förut fick mig att bli arg. Livet är bra konstigt men jag uppskattar varje minut jag har med mina nära och kära.
Till alla er som kämpar på något sätt det gäller se det lilla + i tillvaron för man ska orka ta vara på livet.

Nu blir sängen och kudden.

nattinatti

Kommentarer
Postat av: Niklas Säwén

Gud vad dum flänger runt i Sverige. Du har verkligen många järn i elden. När kommer du till Sundsvall nästa gång?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback