Utmanad av Gudrun

Jag har blivit utmanad av Gudrun, klart man måste följa upp utmaningar

Regler:
  • Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
  • Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
  • Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
  • Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Och så...

  1.  Jag är ute och reser mer eller mindre varje vecka, ibland "klagar" jag över resorna men det är enbart för att man inte har insett hur avlångt Sverige är som jag har gjort.
  2. Att enligt alla öronläkare borde mina öroninflammationer försvunnit för de är ju en barnsjukdom. Alltså om jag ska tolka dem är jag fortfarande barn.
  3. Min största dröm i livet är att bli journalist och tala om bra saker som händer i verkligheten. En annan dröm att sitta i riksdagen och påverka Sverige åt rätt håll.
  4. Jag tycker det är mysigt att göra köttbullar till jul. Det är något speciellt att ha gjort något till julbordet!
  5. Jag har vänt min envishet till något positivit - och visar för mig själv att jag kan, jag vill och gillar att visa mig själv att jag kan.
  6. Lär mig av mina misstag och gör något bättre nästa gång.
  7. Trodde aldrig jag skulle hitta kärleken när jag flyttade upp till västernorrland för 2 år sedan. Men oj va fel man kan ha. Vad händer vi nästa flytt? :)
Så...

nu ska jag utmana: Emma Sundelin, Johanna Svensson, Johanna Meiding, Niklas Säwén, Jessica Ström, Pira Hedberg och Anna Svensson.

-----------------------------------------------------------------------

Dagen gick av fick en hel del gjort.
Leksand förlorade visst dagens match känns ju surt. Men det är bara att bitta ihop och komma igen som för alla det gör man ju varje dag.
Imorgon blir det sthlm för min del. Ska besök på rikdsdagshuset och ha pop-möte. Hoppas jag hinner skicka väg jobbansökan och ringa min choach oxå. Det verkar inte som jag kan träffa henne i veckan. Men jag ringer henne i stället och det funkar det med ju.

nu ska jag ser regionalnyheter men jag hoppas ni har läst artikeln i dagbladet idag. Jag tycker den var bra! Tack för den Irene (journalisten)

ha det 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback