Inflyttningsfest - Örebro - Dalarna - Sthlm - Dalarna

Oj nu rullar det på igen och i helgen var det inflyttningsfest! :)
Skönt att bo långt ifrån stan på ett sätt men skönt att även ha större lägenhet. Säga vad man vill men lägenheten trivs jag i mycket mycket bra i.
Den är öppen, den är stor men den är så där mysig som en lägenhet ska vara.
I fredags åt jag, Micke och Emma middag och bara tog det lugnt och softade! Lika trevligt!!!!

Lördag Emma jag till stan och fixar och donar innan inflyttningsfesten drar igen.
Anton och Catharina (Emma och Antons mamma) kommer till Gideå och det  blir fika. Tack för ölspelet Anton - nog skapar du å jag mer egna regler... *ler* Mysigt med fika och dags för Catharina att åka hem å vi fixa mat så vi hade ätit bra innan alla kom.
In dök Anna, Bylla och Sandra (Sandra chaffis för dagen) senare kom Tommy, Arvidsson och Grundberg! Ganska intressant i detta sammanhang är att Arvidsson trodde mer eller mindre han var personlig tränare coach. Men tack för en trevlig kväll. Ett x-tra stort tack till Anton för våran pratstund å Emma för du förstår mig som du gör!!! Som sagt ålder är då inget i detta sammanhang. Kvällen blev lång och vissa kanske ÄNTELIGEN förstod man måste öppna sig och berätta som man känner på en gång i stället! Inse två saker - anklaga inte varandra utan se till att man ÄR ärlig emot varandra även när alkoholen inte är inblandad! Jag måste säga så mycket som jag skrattade, grätt, och hade ont i magen var det länge sedan jag hade! Att se vissa personer göra mer tokigare saker än andra ett under är ju dock att ingen ringde dårhuset. Ingen nämnd och ingen glömd ni är underbara allihopa. Kvällen umgicks jag mer med vissa men det har sina förklaringar :) å ett tack till Bylla för du har lyssnat på mig å Anna att vi måste bara gå ut och ta en öl bara du å jag.

Tro på dig Anton du är en underbar människa. Att du vågar göra saker som du gör är a och o! Emma du är en underbar människa och tack för du ALLTID är så positiv och stöttar mig till det bästa!

Söndag e.m till Bredbyn fick god middag och umgås igen med familjen Sundelin/Ericsson. Mysigt!!!!
Senare till Niklas (kusin till micke) som fyllde år och träffa Catrin och Molly :) Mysig söndag blev det.

Måndag -tåget går till Örebro. Jag är där och har ett mycket givande möte med UH örebro ska hjälpa till med projketplan så de kan söka pengar!!! Tack för mötet. Till Dalarna på kvällen och hann träffa mamma innan det blev sängen för mig.

tisdag - bussen till Insjön, träffa underbara syskonbarnen och änteligen fick man träffa NOAH!

uppdaterar mer inatt när jag kommer till Rälta.

Kanske det blev mycket Tack för ditt och datten idetta mail men MAN måste vara rädd om varandra! Man måste ge varandra uppmuntran och säga till varandra hur man känner! Jag kan säga på rak arm jag är och blir bättre och bättre för varje dag att uppsakta de personer jag har runtomkring mig! Vissa varandra respekt och tillit. Jag hoppas på att saker och ting blir bättre för det finns tankar som jag sa i lördags vad jag tycker och tänker och känner de måste NI oxå förstå!
Många flera strumpor att sortera är det!

Kommentarer
Postat av: Anna

tack själv för en trevligt/spännande kväll =) synd att många missade festen, men som jag brukar säga, synd att många svek men ELITEN var ju på plats ändå =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback