Mormor, interjuv, träning och parken :)

Grattis mormor på 88 årsdagen! 88 år det skulle man aldrig kunna tro. Men du har så mycket som du har gått genom i livet så bara en del av det är svårt att förstå! Vi ses på måndag kväll då jag kommer till dalarna :) Men ett stort grattis på födelsedagen. Älskar dig världens bästa mormor!!!! (stål mormor)

Var på interjuv idag på dagbladet i Sundsvall. Interjuven handlade om min skolgång som hörselskadade. Tack Irene som skriver om våran sitaution!!! Det är bara det en stor eloge!

Efter det blev det ett snabbt hej till Johanna M och sedan bussen hem till Örnsköldsvik.
Jag tänkte hoppa träningen idag men så jag har ju bestämt mig för mitt mål så nu ska det ju tränas av. Det gick bra idag mycket bra. Jag ser redan nu förbättring. Tänker se till att det blir ännu bättre! Jag ska bevisa för mig själv verkligen! En toppen träning blev en bra avslutning med bastu!! :)

Efter Micke hade hämtat mig blev det en sväng på parken. Vet inte vilka ånger som finns där men jag blir glad av att komma dit. Kanske lite för glad.

Imorgon blir det sthlm på POP-möte sedan hoppas jag att man ska hinna med en annan fika oxå! :)

ses!

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad kul att du har uppdaterat bloggen! Riktigt snygg! Ska bli kul att ses imorgon!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback