Stockholm - utebliven fika - ÖRVÄRK!!!!!

Nu sitter man här. borde sova. Tredje gången idag jag tar alvedon/panodil.
jag har örvärk. Jag hör inget på höger öra . Vet egentligen inte om det var flygningen eller om det är att jag håller på att bli förkyld eller om örat ändå ska göra ont. Men jag är less på att ha ont i öronen. Ska jag ringa akuten imorgon. Vad gör de? vad kan de göra? Orka med det... men jag orkar inte ha ont heller. JAG VILL INTE HA ÖRVÄRK!!!!!
Stockholm idag, lunch med Julia. Möte med Julia och Moj om verksamhetsplan 2009. Julia och min roadtripp kommer bli av. Jag längtar så!!!!!! Pop möte som blev helt okej.
Prata med Anders - trevlig pratstund.
Å så skulle man ha fikat med Erika... men inte då... :( ringer henne imorgon.

Nu måste jag inse att jag har örvärk släcka datorn och sova.

Det börjar kännas helt okej med vissa saker. Listan växer inte. Tvärtom. Det är bra!
Imorgon antenn - parken - träna - äta middag å så njuta av att det är fredag igen.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Johanna Smurf

Hoppas det blir battre gumman :) <3

Postat av: Johanna Smurf

Krya pa dig gumman! Jag saknar dig! <3

2008-10-07 @ 10:47:30
URL: http://j0hannasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback