:)

Fick ett frågemail av min storasyster Anna men orkade inte skicka till alla så jag lägger ut det här och ni kan ju svara till mig via mail eller skriv en kommentar att ni gör det på bloggen :D

1. Vad är klockan? 13.07


2. Ditt namn? Susanne


3. Smeknamn? Susanne, Sussie, Gärtner, Dalkullan, Leksingen, Lillstumpan, Älsklingen


 4. Piercings:  jag har håll i öronen...


5. Ögonfärg:  Havs blå


6. Födelseplats: Falun BB


7. Favoritmat? Husmanskost...(pölsa)


 8. Någonsin varit i Kalifornien? Nej, men drömmen finns ju att åka dit för att se


9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? ja.. :D dansläger!


10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta?  japp


11. Varit med i någon bilolycka? ja men haft ängla vakt


12. Krutonger eller baconbitar? bacon i köttfärs. Krutonger i sallad.


13. Favoritdag på veckan: Lördag om jag är hemma


14. Favoritrestaurang: Ingen speciell längre.


15. Favoritsport: Ishockey.


16. Favoritdrink: Pina colada


17. Favoritglass: 88:an


18. Walt Disney eller Warner Bros: Walt Disney


19. Favorit-snabbmatrestaurang: Max :)


20. Vilken färg har din sovrumstapet? Cafe laté samt brun fondvägg


21. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Ingen gång....


22. Vem fick du ditt förra mail ifrån? Janna - ombudsman inom Handels


23. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Granit :D


24. Vad gör du oftast när du är uttråkad? läser en bok och myser med min andra hälft


25. När går du och lägger dig? Tolv om jag inte ska jobba dagen efter


26. Vem kommer att svara på detta e-mail först? lägger på bloggen hoppas på ngn skickar tillbaka till mig :D


27. Vem av dom du skickat detta e-mail till kommer inte att svara? .....


28. Vilket tv-program missar du inte? CSI


29. Senaste person du gick ut och åt middag med? Mamma och mormor


30. Ford eller Chevrolet? har haft ford men nu Subaru


31. Vad lyssnar du på just nu? radio västernorrland p4


32. Vilken är din favoritfärg? Blått och rött


33. Hav eller flod? Hav


34. Hur många tatueringar har du? inga men vill ha en...


35. Har du någon gång kört slut på bensinen? japp det har jag...


36. Katter eller hundar? Hund egentligen men har 4 katter här...


37. Klockslag när du blev färdig med det här mailet: 13.20

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback