Framme i Västanvik!

Ja så sitter man nu i Västanvik. Ska snart gå och sova.
Dagen har varit fullt från halv sju fram till nu.
Dagen började med att jag och redovisning över mitt ämne. Intressant att se reaktionen. Vad säger man? Jag kan bara bli bättre :) annars blir jag ännu mer nyfiken på facket och politiken!! Jag kommer nog gå den i november.
Annars har många frågor ställs i min skalle! Det är kloka saker att ta reda på. Glöm inte ta reda på erat pensionsparande. Jag trodde jag hade koll - men icke. Ska fixa det under måndagen.
Jag börjar få panik över vad jag vill pyssla med. Jag har tänkt jag vill göra det ena men jag tror inte kommer in på det. Jag ska kolla upp det.

I helgen ska vi bland annat diskutera mitt pass om stadsbidrag. Ska bli hur kul som helst.

Vill bara vila.... men inte. Börjar bli seg i kroppen.

puss på er.

god natt sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback