Helgen som varit.

I fredags blev det jobb på parken. Fick ta korvförsäljningen på högstadiediscot. Ganska intressant sålde 1 korv på hela kvällen men hade ju trevligt sällskap så dumt att klaga.
Hem och sova en eller två timmar sedan upp i ottan för att åka till Kramfors för att prata KOLLEKTIVAVTAL och arbetarrörelsen med SSU:are från Västernorrland. Trodde inte jag har saknat att vara på kurs med SSU:are så mycket som jag har gjort. Men så är det! Jag saknar er grymt mycket.....
hem trött och vila nga minuter och fixa ordning mig sedan drog jag å Anton till parken och jobbade där till midnatt. Var inte ledsen när vi fick åka hem.... Kroppen sa ifrån VILA! Lördag natt var lite social sedan sov jag.
Körde Anton till stan vid elva och vi gjorde sedan ett besök hos svärföräldrarna jag å Micke. Somnade på soffan jag var helt slut.... kom hem och var ännu mer osocial och sov vidare på soffan... SEG är ju bara förnamnet.
Trodde jag skulle bli sjuk men det verkar jag inte ha blivit.

Igår måndag.... var på Antenn i stan, träffade Tina och fick tillbaka energin att söka jobb. Det känns mycket bättre efter man har träffat henne. Nu ska jag bara söka de jobben jag verkligen verkligen VILL!!! Känns hur skönt som helst att jag har bestämt mig för vad jag vill jobba med förtillfället ialla fall.
Senare till Parken och umgicks med Taina en stund! Hem igen vid 14 och fixade massor av saker som är nu klar. Känner mig skit nöjd.

Nu är klockan mycket på morgonen... jag ska flyga till sthlm idag igen... :)
Har ingen dator med mig... men vi får höras.

puss på er å en riktig god morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback