Stan

Idag blev det stan för hela slanten. Var på Antenn imorse tänkte inte vara där så länge på stan men så blev det dock. Men det blev först där, sedan fixa lite på stan. /nya snygga byxor/ fika med Johanna S. Var en hel månad sedan vi sågs vännen! Långt tid. Efter det blev ABF, och åka till parken. Efter parken blev det träning för min del! Känner mig ganska nöjd över träningsreslutatet! Det kommer bli bättre. Men jag ska bevisa för mig själv att jag kan!!!!!!!!
Pira ringde - kommer nästa lördag hålla kurspass för SSU 3:an hur kul som helst. Var ett tag sedan nu. Ska hålla om arbetarrörelsen historia och ideologi. Undra om han har läst mina tankar för det var de passen jag tycker nu roligaste att hålla!!!!!

Just nu går tiden fortare.... hösten börjar komma närmare. Man märker att varje människa har sina vardagsrutiner åter igen!

nu ska man äta fisk!
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback