Onsdag som blivit torsdag.

Jag är klar vaken vet faktiskt inte varför inte kan sova. Drygt för jag måste och borde sova.
Alltså dagen bara flög fram och jag frågade M om inte det fanns en nödbroms någonstans så man hinner med.
Det händer mycket och väldigt fort.
Var till Härnösand idag och träffade arbetarekommunen där. Var trevligt och god sallad Tack för den! Man blir insperad över att se arbetarkommunerna jobba på och framför allt vill vinna valet! Å jag ska göra mitt yttersta för detta ska gå ihop med tid och rum. Åter igen fick man höra Susanne E om EU och EP - valet senare i år (mellan 20 maj och den 7 juni kan man rösta) det var lika insperande att höra idag som igår. Satt och kläckte idéer per telefon med en kär vän inför valrörelsen. :) kommer köra det stenhårt! Behöver dock lite hjälp bara men ändå! :)

Pratade länge med Emma känns skönt och tack för sällskapet när jag åkte ner (dock du per telefon men ändå )

Nu måste jag sova för jag ska vara utvilad till imorgon då jag hoppas mina hjärnceller jobbar för fullt och jag kan skriva klart allt som ska skrivas och så ska vi spela bowling. Om inte emma, micke och bylla spela bowling och jag skratta åt mig själv. men det är ju än annan historia ju ....

Vill verkligen till Malung känner för jag behöver dit. Har så mycket i tankarna just nu men nu känns det bara bra. Är imponerad över att vissa saker händer fort nu!!!

nattinatti.

"himmeln är oskyldig blå...."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback