Till och börja med får jag säga FÖRLÅT

att jag inte har uppdaterat på hur länge som helst.
Veckorna har flugit iväg jag liksom med dem. Jag har haft saker och göra varje idag och det känns ju bra.
Börja från början.
På skärtorsdagen den 9 april blev det middag hos Mickes moster som fyllde år. Bowling med Emma, och de tre musketörerna. Jag vann inte men kom inte heller sist. Men det var roligaste att spela *hihi*
efter bowlingen blev det Gideå och spela kort och monopol.
På Långfredagen var det BIO! Nice film och nice sällskap då är det få saker som slår det kan man ju bara konstatera.

Lördagen och Söndagen jobbade vi på parken. Lördagen var inte mycket folk direkt men det var dessto fler på söndagen. :) Måndagen blev middag på Terassvägen och så var det den PÅSKEN över. Blev inget dalarna då heller ....
Tisdag bar det väg till Bispsgården och hålla facketsgrunder. Tre väldigt intensiva dagar men jätte skojiga dagar.
Får tacka handledarna man var med och höll kursen väldigt skoj var det!

Så kom fredagen änteligen och man fick besök igen :) Helt nice. tack för du är en så underbar vän!!!

Lördagen - söndagen tillbringades tillsammans med nga underbara vänner :) Ingen mobiltäckning var nog det bästa av allt! Flera av er förstår säkert vad jag menar är så less på en person som ska ringa typ hela tiden. Nej vet du va... men helgen var mysig trotts en tidig morgon vi gick la oss och blev väckt av två busfrön så var det verkligen verkligen värt det hela!! Tack C, J, E och L. (vissa vill bo i en torktumlare på söndagen) :D

Måndagen bar det iväg till Uppsala och umgås med Julia och planera lite saker vi har framför oss. Piff och Puff på nya äventyr. Ska be Mamma trycka såna tröjor. Gör så Piff och Puff var med I UH! *haha* nej vi får se vad som händer men dagen blev väldigt väldigt trevligt. Fick träffa hennes famljs hund Ramsmus. Vilken härlig hund var hur söt som helst och ja helt klart en favorit.

Tisdag var på sjukhuset och TACK för det samtalet. Det stärcker. Nu är det bara resten kvar :) Å det ska jag göra. (igår tog jag ytterligare ett steg åt rätt rikning) Fast egentligen är det Sanna som fick mig att göra det från början. TACK!!!!
Tisdagen blev ett besök hos en kär vän och ha trevligt. Tack som sagt att du finns! :)
Onsdagen blev ett möte med SSU på kvällen inget annat hände direkt.
Torsdag jobbade på Parken. Hade en riktig rolig kväll tillsammans med Forsberg och Micke. Så kan det väl vara jämnt eller? Snyggt det blev i köket i alla fall :)  Hem och packa för att åka till Örebro dagen efter på årsmöte för UH riks.
Först till sthlm och minibuss därifrån. Sedan minibuss med kansliet och jag till Örebro. (kommer inlägget efter handla om årsmötet) sedan tillbaka på söndag kväll sova i sthlm och hem på måndagen igen.

Måndagen var bara en lång jobbig dag då hinget gick min väg :( så frukansvärt less jag blev på mig själv och alla runt omkring för den delen oxå. Men men.

Igår var det träning, bubbelpool och basta som gälle helt underbar å vid tre umgås med underbara Emma. Bio (se män som hatar kvinnor) en underbar film. Men jag blev arg nga ggr i filmen men helt klart värt och se!!!!!!!

Å så idag sitter jag i Gideå söker lite jobb men framför allt försöker få tag i Af om tid med min handläggare.... börjar bli grymt irreterad nu känner jag!

ska in till stan senare :)
vi får höras (skriver om uh årsmöte i ett eget) men jag är tillbaka nu i bloggandet och förlåt att det har dröjt så länge.

Förresten underar jag verkligen vad jag ska få för tack för jag har hjälpt till och skrivit första maj tal! Ska bli väldigt väldigt intressant och se! :) Leve soldiariten.

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback