Vilken f.m

tänkte skriva vilken dag men dag har inte tagit slut ännu så det blir vilken förmiddag.
Börjar dagen med att volvon skulle åter igen besiktas och kände nästan jag höll andan när vi åkte in.
Men tyvärr hjälpte inte det den här gången heller så nu blir det ombesiktning igen :( Vet inte hur många ggr i ordningen och hur många fel till innan detta är över! Men men.

SÅ blev det af på återkopplingsbesök från när jag var till UMEÅ! Å efter mötet känner jag glad och hoppfull för framtiden igen. Steget till mitt drömyrke är inte så stort! Tack för stödet jag har det känns så bra och verkligen att det är på G nu hoppas jag att det skyndas på resten också så det andra går framåt.
Jag måste bara ta mig i kragen och fundera ut hur, var och varför? Så tror jag det löser sig ganska så snabbt - kanske jag ska fundera på att ringa ett samtal eller som M säger ringa en vän :) (kommer från postkodsmiljonären ringa en vän)

Mitt andra samtal jag fick kom i från en person som bad mig om en tjänst och inte vilken tjänst som helst ska hjälpa till att skriva en sak. Vilken ära! TACK för den fina frågan. Å nu håller jag som bäst på att ta fram fakta! Jag tror jag vet på ett ungefär hur jag ska skriva ner det..... hoppas verkligen det blir bra men det borde det bli.

Ikväll ska man på cafe kväll om EP-valet och Europa frågor.
En liten fundering jag varför man inte pratar Europa frågor lika självklart som man pratar om vad som händer i kommunen. Jag tror mycket är för det känns så långt borta .... Igår när jag var i Sundsvall och pratade med elitrikerna om EP-valet så kändes det bra att sätta ner foten. Nu kör vi framåt :)

Imorgon blir det att skriva artikeln som ska vara i rabalder och åka senare till härnösand och träffa A.K där! Blir trevligt.

I påsk blir man kvar i ö-vik och inte till Dalarna.

vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback