Å så...

grejade jag HELA tjejmilen igår söndag. Jag startade - jag kom runt och jag känner mig nöjd med tiden. Allt kan bli bättre men nu har jag grejat det.
Blev mycket känslor när jag såg min bror, Sanna och Vendela stå där... kände mig så glad över vad jag gjort.
Kanske konstigt vad vet jag men jag kände mig så glad att jag fixade det.

Men resan började egentligen långt innan.
Lördag kväll jobbade på parken, direkt efter jobbet åkte till sthlm. Somnade väl till och sov i bilen. Tack M för du körde till Gävle. Körde resten själv. I sthlm var vi tidiga men skönt.
Hämtade nummerlapp vid 9 och träffade Emma. Sedan blev det en lång jävlig väntan om jag ska vara ärlig. Men sedan kom ju tiden då man sprang.
Efter loppet blev det besök hos bror, Sanna, Vendela och njuta av vad man har gjort.

Vid 9 igår kväll drog vi hemåt igen. Tack åter igen M för du körde. Så idag har man varit trött och haft skavsår men annars ler jag mest :) Nu ska jag duscha och sedan blir det sängen... Å sova..

bilder kommer senare....

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback