På en buss ngn timme kvar ...

sitter på y-buss på väg till örnsköldsvik. Det är hoppigt och skakigt men det finns trådlöst internet så jag hinner skriva ett par rader om dagens trevligheter.
Hade uvärderingsmöte med våran kommunikatör på UH själv. Alla andra var upptagna eller p.g.a sjukdom så vi gick genom almedalen själva på f.m var trevligt och en bra sammanställning som jag är mycket nöjd över.
På e.m kom SDU och vi gick genom bra och dåligt och även framtid. Känns som vi gör allt som är tänkt kommer vi att lyckas med mycket....
Sedan blev det en middag med emma innan min tågresa började. Å nu sitter jag här i en hoppig buss.

Har många tankar i min skalle om det blir som jag har tänkt mig på fredag. Är jag beredd på att ta nästa steg eller vad händer då? Jag hoppas att det bara blir positivit. :)
Har en fundering... har en tanke. Har en vilja har en dröm. Det är bara så jag vill..... och det kommer jag nå även vad vissa har sagt... det är så bara.

Börjar bli bussjuk nu... inte bra.
många saker som händer samtidigt vet inte riktigt om allt är bra men jag hoppas det löser sig till det bästa....

skrev detta för ett par dagar sedan när jag var på väg hem från sthlm/sundsvall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback