Helgen som var och veckan som kommer

Helgen bara rusade fram. Stanna tiden jag hinner inte med.
Ifredags var hos Bylla - hade jätte skoj. Tack för den kvällen. Var precis som jag behövde :)
Vissa personer lär sig aldrig att man inte ska vara så dryg men å andra sidan vet den personen
vad jag tycker redan och det behöver inte nämnas här kanske. Men någon måste sätta ner foten och jag kan bara hoppas för den personen det blir snart!
Så hade jag å Ida en livlig politisk diskussion - riktigt skoj och känner mig väldigt taggad till valrörelsen 2010 :)
Å tack för telefonsamtalet jag fick mitt i natten :) Blev riktigt glad över vad du sa till mig! Tack!!! Ring gärna flera ggr - å vi ses snart! *ler*
Lördagen var som en enda stort tuggummi. Segt och stort. Hjälpte Micke att städa på Harrys, besökte en sväng parken för att prata med Örjan. Sedan blev det hockey hos Bylla. Somnade under hockeyn...... var inte direkt meningen men sömn måste man dock ha just nu....
Vid halv nio blev det Parken och jobba. Vet inte vad jag egentligen ska säga om kvällen var inte tråkigt (är sällan tråkigt att jobba) var inte jobbigt var bara intressant och insperande att jobba å utmana sig själv att sälja.
Slutade där åkte dirket och hjälpte Micke att städa Harrys å vi var väl hemma kring halv sju. Trötta som få och jag mådde då inget vidare. Igår funderade jag på att få åka in med min hosta - har så ont men det blir nog bättre ska vi se till :) finns tyvärr ingen tid att vara sjuk har massor som måste fixas - fast jag behöver nog sömn.
Igår sov man välbehövligt till 14 men hade lätt kunnat sovit några timmar till. Skulle varit till Timrå men kroppen sa i från natten till söndagen.
Idag känns det bara segt i kroppen - resten av veckan är det mycket som händer. Återkommer om vad, hur och när?!
Det är verkligen inte många dagar kvar till jag åker till Rälta, Leksand. Mycket som ska bli klart dock!
hoppas på en bra dag
kramar till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback