Arlanda

Så skulle jag då ha uppdaterat i tisdags kväll men orken försvann och jag glömde helt bort det.
Sorry. I fredags (förra fredagen) en vecka sedan imorgon hade vi p-fest på parken. Jag körde då jag skulle
upp jätte tidigt och åka till sthlm. Det var trevligt men jag var helt slut på lördags morgonen när jag klev upp å kallt
var det som en tok. Men men jag kom upp i alla fall.
Helgen som var det alltså Sthlm som gällde :)

Igår tränade jag. Körde jag ett intensiv pass skönt efter varit sjuk är det skönt att köra igenom så man vet vad man går för.
Jag tänker göra lika imorgon med. Sedan blir det parken imorgon och på lördag då det är dansmaran. KUL!!!
Tiden går fort saker och ting händer hela tiden. Nya saker kommer upp i tankarna andra saker försvinner.
Drömmar håller på bli san. Men det bästa av allt jag har vänner/familj som stöttar mig för det jag gör.
Visst jag kanske inte gör alltid saker och ting perfekt jämnt. Men vem är perfekt och vem gör allt perfekt.
Om ni vill fråga mig om ngt så är det bara att fråga var aldrig rädd om att fråga ibland kanske jag inte svarar för och ibland svarar jag. Jag kan bli förvånad hur man kan hela tiden fundera hur jag menade i den och den sitautionen.

Idag fick jag ett sms från en kompis där det stod "planera aldrig iförväg att säga nej" det tåls att tänka på ... å som alltid Emma säger man ska vara positiv till allt det brukar lösa sig för det mesta.


Idag har jag varit i sthlm på HRF förbundsmöte, var ritkigt trevligt och lärorikt men framför allt var det intresant att diskutera hörselvården och hälsa och sjukvårdslagen. Jag känner mig taggad för framtiden.


Micke han fick besikta min älskade subuaru å den gick i genom på andra försöket men den gick genom å nu e jag glad igen... Hellre går jag till tandläkaren och ligger där än att besikta bilen. Vet egentligen inte varför?!


Ingen som vill köpa en volvo V40? Micke ska sälja sin bil.. hör av er i såna fall :)


nej nu ska jag sluta och gå till gaten nummer 44 planet går 22.50 men jag orkar inte blogga mer. Det blev tråkig blogg men å andra sidan jag skriver ngt å jag är trött så ni får faktiskt ursäkta...


Å till er som inte visst det så har jag en navel :) Det får stå för dagens kommentar.


nattinatti.

imorgon blir det att träna å göra ärenden...

på lördag hoppas jag att jag får vara social och träna.

söndag träffa Johanna blir det nog och träna å så demostrationståget om jag orkar :)

måndag träna och söka jobb.

tisdag härnösand

onsdag träna och söka jobb.

torsdag träna, söka jobb åååååååååååååååå RÄLTA!!! :) Underbart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback