Nu ska jag gå och sova.

Helgen jobbade man på folkets park. Dansmaran... egentligen är det ganska coolt att så mycket människor kommer dit i två dagar och dansar från 19-03 i ett stopp. På fredagen satt jag i korven och hade trevligt som vanligt. I lördags var jag lite var stans :) Hade en trevlig och kul helg! Blev uppbjuden av samma kille tre ggr men tyvärr jag jobbade ;)
Skoj att träffa Fredrik från norrbotten igen lite paff jag blev att han var där... ja alla dras till ö-vik när det är dansmaran.
I söndags (igår var man sliten) men gick i manifestationen för sjukhuset här i ö-vik Var maffigt att se så många gått ut och sa sin sak. (kommer längre funderingar här på bloggen) Sedan gick jag hela san fransisco backen! Stolt. Tänkte jag skulle göra om samma sak på torsdag efter jag tränat och innan vi åker och efter jag har fikat med Emma :)

Idag skulle varit i stan och tränat men eftersom det var såååååååååååå kallt så hoppade jag över att åka in och jag var hemma och fixade ett par saker.
Imorgon blir det sollefteå på ett möte med LO och hoppas jag hinner träna efteråt och få se om jag har lust att gå på hockey imorgon annars blir det att vara social..... :)

Nu måste jag sova.. borde sovit för länge sedan men har inte kunnat sova... :(
nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback