Många funderingar

Nu är jag less på att hosta, så jag har bestämt att jag ska vara frisk. Jag är så less på vara sjuk.
Jag har inte skrivit på en vecka. Oj tiden går fort. Har jobbat, varit sjuk å så har jag jobbat ännu mer.
Den 2 var det Abba show på parken. Riktigt skoj att jobba mycket folk. Å i måndags jobbade man igen då var det en lång och rolig dag.

Imorgon ska jag träffa arbetsförmedlingen. Jag ser framemot det. jag ser framemot att höra hur de ser på saken och man kan hjälpa mig med. Jag har en drömmar och jag behöver bara lite hjälp på vägen för att komma dit. Just nu känner jag för att verkligen detta blir ett bra steg att ta. Jag ska åka dit och vara lyhörd och lyssna in och känna efter. Men jag ska även fundera på att göra det jag VILL göra och vad jag känner att det är rätt.

I helgen ?? Vad händer, imorgon blir det att fika med Johanna på stan, ta det lugnt på kvällen, lördag till stan och fira Johanna och umgås med Bylla på kvällen å hoppas att Emma hänger på :) söndag ska jag på julgransplundering å antagligen dansa runt granen. Blir en bra helg. Måndag blir att träna å söka ännu mera jobb...

Idag har jag gjort klart flera saker på min att göra lista! Det känns helt underbart skönt!!! :)

go natt dröm sött och svarvinbärsbrännvin hjälper emot hosta prova det ni med.

NU är jag anmäld till min andra stora utmaning!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback