Till dig min vän!

Jag säger grattis! Jag är jätte glad för din skull. Du kommer uppfylla din dröm att läsa vidare! Du kom in. Jag säger Grattis! Men jag är ledsen för du "lämnar" mig kvar! Det är du som har fått mig att le, det är du som har fått mig att verkligen trivas här uppe. Det var du som fick mig att känna mig lycklig! Tack vare dig vågade jag följa mitt hjärta. Tack vare dig har mitt liv förändras så mycket! Jag säger Grattis du får uppfylla din drömmar men jag kommer sakna dig så frukansvärt mycket. Du är en vän som alltid finns där, som alltid ställer upp, som allt är den bästa av vänner. Du är min vän som verkligen är den bästa! Tack för du finns å jag hoppas du förstår jag alltid finns där för dig.
Du har blivit som en syster för mig där vi kan dela mycket. Visst jag är inte fel fri men när jag är med dig känns det mesta möjligt! Tack!!!

Åter igen grattis Emma är så glad att du var min brudtärna :)

kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback