tänk att fem dagar kan gå så fort och tänk att tre år kan gå fortare.

Så nu sitter man här inne på waynes coffe i stan och väntar på att jag ska jobba.. tiden går sakta. skulle varit i sthlm idag men hundra procent ork har jag inte men ska försöka ge mig på att jobba idag. Känner mig slut helt enkelt. Längtar tills nästa vecka då bilen styrs emot Leksand, rälta och midsommar. Tänk var nyss där men känns jätte bra att det är dags igen. Denna gång med ny engergi tillbaka hoppas jag.

Det ser ut ljust nu att lösa sig med jobb under sommaren. Är väl ingen ide att ropa hej ännu men hoppas kan man ju göra att det är löst i alla fall.

Tänk det är tre år sedan i sommar jag lärde känna Emma. Tre år jösses vad tiden har gått fort. Kändes som som vi har känt varandra i år. Vi har gått genom mycket ihop och imorgon tar du studenten. Sedan får det visa vad livet för dig någonstans. Jag hoppas att du kommer in på det du söker och du verkligen får göra det du vill göra. Du är en underbar vän som alltid finns där. Grattis på studenten!!!!

Idag tar "lillebror" Anton studenten. Ett jätte grattis och lycka till med vad du ska göra.


Nu ska jag kruera mig och hoppas att jag blir pigg snart. Imorgon ska jag jobba, studentfirande och på lördag blir det att jobba på studentbalen.

kramar

p.s det kommer ett längre blogginlägg om ep valet d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback